Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaaa

Får hoppas mora strand hör av sig idag om vi är dom lyckliga vinnarna av fyran hehe,
har fått ett erbjudande på den där 3an på rödmyren också, svarade ja även fast grannarna är dryga..
Och så har det kommit ut en ny 4a nere på stan,, men jag vill helst bo i noret,, jaja vi får se.

Hugo vaknade 7.45 idag, de va skönt. :)
Är lite drygt att gå upp halv 7 varje morgon annars..

Nu ska jag käka lite gröt, sen sminka mig, gå på willys och köpa nå bullar till ljuspartyt ikväll.
Sen ska jag stäääda.

Fan va ovant  det är med tangentbordet på nya datorn, den är ju liite annorlunda än den gamla.

Puss


Kommentarer
Postat av: Helen

heej. vilken tid börjar partyt???Puss

2008-08-26 @ 09:01:53
Postat av: marlene

jag ficl oxå sova lite längre:P en halvtimme=) sköööönt:P klart man vill bo på rätt sida av bron:P får se om det kommer nå nya lägenheter idag:P puss

2008-08-26 @ 09:11:32
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback