Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaeger

Kom precis på vad jag ska dricka på Fredag, Jaegermeister och power king. :) Det är grymt gott. :)

Just nu ligger syrran på soffan och sover, Hugo sover i sin säng, jag har precis ätit en sen lunch,,
måste till maxi en sväng igen sen, ska ta ut en grej till syrran som står i mitt namn,,

Ronny berättade om en som hade döpt sin son till Ronald McDonald,
endel namn är ju bara för fula. :P
Jag fattar inte, ungarna kommer ju skämmas när dom börjar skolan osv.
Nja, jag tycker man ska hålla sig till någorlunda normala namn, för barnets skull. :)

Kommer inte på vad jag ska skriva,,
så jag tackar för mig så länge. :P
Haha..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback