Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaja

Har sovit en liten stund, Hugo har nyss fått lunch, jag har satt igång en tvätt, jag ska snart äta lite, sen fixa mig, sen ringa Therese.

Ronny skrev på kontrakt idag också, så nu känns det 100% säkert. :)

Man blir helt matt på vissa saker, jag bara undrade hur det gick med en grej, och frågade lite snällt, sen skrev jag hur det var för mig. Och man tycker ju att det borde va ungefär likadant eftersom vi har samma bvc,
men ändå så får man bara fräs tillbaka, som en orm. Bara hugger.
Hon tror verkligen bara att jag vill henne illa, att jag bara skryter om mig och mitt liv.
Men där har du helt fel, jag vill ingen illa och jag bara undrade en sak.
Det är väl inget man behöver bli sur över.


Kommentarer
Postat av: marlene

den ligger i noreberg porten bredvid mamma:) puss

2008-08-12 @ 17:43:31

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback