Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lägenheter

Vi letar ju större lägenhet,, men alla fyror som är ute nu blir lediga 1/11,, dagen efter Hugo fyllt 1 år..
Det blir lite tajt om vi ska flytta just då hehe.
Men det lär väl lösa sig det också, allt löser sig på ett eller ett annat sätt. :)
Jag har iaf lagt intresseanmälan på dom som finns i noret, jag vill inte bo nån annanstans..

Hoppas vi får nån snart, vi har bott här i snart 1 år, har redan tröttnat haha.
Och så är det omöjligt att ha nån ordning när man bor på så liten yta..
Pengar är ju inga problem, Ronny tjänar ju rätt bra.
Hade det funnits en 4a på stormyren hade jag verkligen velat ha den,
jag trivs här på stormyren.

På rödmyren vet jag inte om jag vill bo, det spökar ju så mycket där haha.
När jag bodde hos mamma förut så var det jätteläskigt. :S
Feg som man är :P


Kommentarer
Postat av: marlene

har oxå gjort på alla fyror i noret:P man måste verkligen ha nå större nu det börjar bli trångt. det finns 2 bredvid varandra på hallonstigen, ska vi bli grannar;D klart man ska bo i noret gumman, det e juh bäst:) puss

2008-08-13 @ 09:06:29
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback