Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lingon&Blåbär

Var ju på lingon & blåbär med Helen igår, jag beställde för 355kr. :P
Men det är ju bra grejer.
För er som inte vet så är det "klädparty",, istället för ljusparty. :P
Det är massa olika barnkläder och vuxenkläder.
Jag ska ha en visning hemma den 16 september, hade inte råd med så mycket just nu så jag kan handla lite mer då istället. :)

Sen gick jag hem, lade Hugo, älskling hade gjort lasagnette, det var såå gott! :)
Sen tittade vi bara på tv tills vi lade oss,,
Hugo sov hela natten! :) Han vaknade inte ens när Ronny gick upp vid 4.
Ronny jobbar ju 04.45 - 13.30 den här veckan.

Hugo sitter och mumsar på ett smörgåsrån just nu, och sneglar mot tvn ibland.
Den där tvn är så spännande. :P
Han använder inte napp längre, han vill inte ha den helt enkelt, det är rätt skönt, då slipper vi det problemet senare när han ska sluta med napp. :P
Han är ju nästan aldrig gnällig, bara nu när tänderna är på gång,, men det är väl ändå inte så farligt mot hur vissa andra bebisar kan vara.
Eller så gnäller han lite när han är hungrig. Och då funkar det ju inte att ge han nappen. :P
Min pojke är så lugn så, har han alltid varit.
Tänk om nästa bebis är en riktig gnällspik, då vet jag knappt hur man ska göra hihi. :P
Det märks..

Nu ska jag äta frukost.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tänkte bara smyga förbi och säga att du fått ännu en läsare. :)

2008-08-11 @ 10:32:43
URL: http://mammajessica.blogspot.com/
Postat av: jessiie

skönt att han inte har napp längre! ;)

2008-08-11 @ 10:55:59
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback