Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ljus i massor :)

Home again..

Köpte massa ljus på partyt, skoj skoj!
Tur att det inte ska betalas än, för just nu har vi typ nada. :P

Har lagat lite mat nu, ska snart äta och se på film.. Bara Hugo vill somna, ikväll är han då omöjlig, bara skriker och skriker.

Föresten vad läskigt det är med stormen som är i södra sverige, hoppas det inte kommer hitåt!
Imorgon ska jag bara va hemma och fixa,, fick hem en byrå av mamma som jag ska ha i sovrummet,
är fan aldrig nöjd med sovrummet, så ska se om det blir bättre nu då. :)

Jävlar va irriterad jag är, jag köpte en dyr jävla BH, och jag har inte tvättat den i maskinen, men ändå så har den gått sönder och byglarna sticker fram. Jag köpte den i Juni. KASST!

Äsch nu vart det bara massa flumm..

Tack iallafall ni söta som kommenterade så snällt i förra inlägget!
Det finns iallafall några snälla människor där ute. :)
Och ni gjorde mig på bra humör igen!! :)

PUSS


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback