Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mamma und syster

Hugo somnade redan halv 9 imorse, fast han sov hela natten, annars brukar han somna vid 13 och sova ca 2 timmar och sen va vaken resten av dagen.
Men han somnade iallafall halv 9, så jag trodde han bara skulle sova högst 1 timme. Så jag lade mig också.
MEN han sov ända till 11.30. Jag med. :S

Jaja. :P

Mamma & syrran kom iaf hit typ 11.45, dom har varit här en stund,,
nu har jag ätit lite lunch, ska sminka mig..
Sen ska jag handla.. Ronny ska till Färnäs, men han får möta mig nånstans, känner inte för att handla ensam idag. :P


Skriver väl mer senare.


Kommentarer
Postat av: Rosie ^^

Vad duktig han är som sover så att ni får vila. :D Eller ja iallafall du. (:

Du får pussa på Hugo från mig. (:

Och glöm inte att pussa på katterna också. (:

Puss

2008-08-11 @ 16:19:45
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback