Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Morning Morning..

Sötnosen vakna 7 morse, så nu har han fått välling, jag har ätit en macka, och så har jag diskat lite.

Såg på nyheterna för några dagar sen att dom som äter en rejäl frukost varje morgon går ner mer i vikt än dom som inte äter mycket alls. MEN om man inte får i sig mer än en eller två mackor på morgonen då? Ska man proppa i sig bacon, ägg och sånt äckel ändå?
Jag blir mätt på 1-2 mackor, om jag ska äta mer då så kommer man ju bara töja ut magsäcken.. Hmm..

Igår såg jag lite på Supersize vs Superskinny, alltså tänk vilka problem den här jävla vikt idealen gör!
Man fick se en intevju med en tjej som har anorexia, hon kunde knappt sitta för att hon var så benig i rumpan.
Det är ju hemskt att man inte kan vara nöjd med sig själv så att man riskerar att bli så sjuk som hon!

Och om man istället är för stor så får man höra massa skit av folk för det,, tydligen så ska man va precis i mitten för att duga som människa. Helt sjukt.
Man borde väl va nöjd om man är frisk annars?.. Vad gör några kilon mer egentligen?
Men allt är så sjukt nu för tiden, folk har så jävla mycket fördomar mot varandra så det är inte klokt.


Nu ska jag vika lite tvätt, skriver mer senare.
Puss


Kommentarer
Postat av: Em.

Jaaa, visst är det så. Man får aldrig vara som man är, utan man "måste" banta.



SVar: Jaa,do mär skitsnygga :D

2008-08-08 @ 10:26:34
URL: http://grytpinne.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback