Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

*mums*

Tänkte göra lax till middag idag, men när jag var och handlade så vart jag såå sugen på kyckling. :)
Så jag köpte en grillad kyckling, det är så mumsigt!

Nu har katterna torrfoder nån månad också, det känns bra.
Vi har det mesta i matväg nu, är väl lite puréer och sånt som behövs fler bara.

Nu sa Ronny helt plötsligt att han ska till Färnäs..
Men nu får han faktiskt ta med Hugo, så Hugo får umgås lite med sin pappa.
Hmm undrar om jag ska passa på att titta på en film?
Eller ska jag va duktig och städa lite?

Det märks ;)

Kommentarer
Postat av: marlene

vi åt lax å det var sååå gott, jag har vart en mäster kock idag:) puss

2008-08-27 @ 20:11:21
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback