Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj oj :P

Har sovit en timme, vart så trött.
Älsklingen gick upp med Hugo, so sweet.

Den där Joakim skrev att "har man en öppen blogg som alla kan läsa och kommentera så får man skylla sig själv om nån skriver nåt"..
Alltså... ja jag har en öppen blogg, jag skriver vad jag vill och känner för, och lägger ut bilder..
Och bara för att jag lägger ut bilder på mig själv så behöver ju inte folk skriva att man är ful.
Det är liksom fel, man gör inte så. Inte vuxna människor iallafall.
men den där fjanten är tydligen bara 19 eller 20 (har jag fått uppgifter om) , så han lever väl fortfarande som ett barn..
Jag skulle aldrig skriva nåt sånt om en helt okänd människa, jag har ett samvete, jag skulle känna mig så jävla taskig så jag gör inte så. 

 Fick se en bild på han också, han var ju.. hmm.. ja inte snygg iaf. :P
Han ser ut som en typisk nörd som brukar va me i filmer, en sån kille som trånar efter alla snygga brudar och är avis på alla snygga killar, you know? :P
Jaja, jag fick då bekräftat att han inte är en pudding, så han mår kanske så dåligt så han måste klaga på andra för att må bättre.
Eller så mår han fööör bra och tror att han kan göra hur han vill mot allt och alla, utan att få skit tillbaka.
För nu när jag gav tillbaka lite, så då ba " äh orka med den där paddan" typ..

Han skriver också att han har ett så underbart liv utan problem,
ja passa på att njuta så länge det varar!
För nån gång kommer det slå tillbaka och då kommer du inte ha så underbart liv längre,
du ska få se, du är bara liten än så du inser väl inte hur det är att leva som en vuxen med ansvar och egen familj.
Och nu när du har haft det så lätt i ditt liv kommer du inte ha en aning om hur du ska göra när allt inte går så bra sen.

Det var allt jag ville säga, jag skiter i den där fjollan,, men skulle han skriva nåt helt sjukt taskigt om mig så ska jag se till så att hans sida läggs ner, det kallas ärekränkning.

Och nu har jag insett att jag inte är ful,
jag hade bara en liten depp stund igår då jag var extra mottaglig för negativa grejer.
Och just då råkar han skriva de där.

Jag har faktiskt inte fått nån kommentar här förr där nån säger att jag är ful eller dylikt.. och den där var den första där nån skrev att jag "inte är fager".
Dom kommentarerna som räknas som negativa är ca 3 st, och jag har bloggat aktivt sen feb-mars iår..
Så det är ju rätt okej ändå. :P







Kommentarer
Postat av: marlene

du e fin han e ful:P såg ut som en liten nörd:P hihi sen e du en snällare människa och klankar inte ner på folk:) puss

2008-08-06 @ 13:03:51
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Snajd

Du är inte fager. Om man möter dig på stan så är det faktiskt så man reagerar "oj, vad fan är det där för nåt?"



Sen kvittar det hur många av dina vänner som säger att du är vacker. Du kanske är en helt underbar person, men man kan fortfarande inte bortse från att du är ful som ett troll.

2008-08-13 @ 10:03:43

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback