Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Photos

Det gick ju inte att ladda upp bilder här om dagen, så nu kommer en hel radda. :P
Enjoy ;)

Snygg stil Ludde har :P         Jag, utan piercingen :P    På väg till syrran som är hos brorsan
      
Hos Adde                                                                              Ny favorit, såå god!!
   
Kärlek!!
 
På Tingsnäs 30/7.
En glad badbebis :)         Träffade Rosie!!  :)            Syrran & Johanna, haha snygg min sis ;)
    
Vi unnade oss dumleglass :) Hugo tycker papperet är kul :P        Rosie & Hugo <3
    
Efter ca 5 timmar rakt under solen såg jag ut som en tomat..
 
Hugo´s nya solhatt och nya skorna :)
 
Mina skor som kostade 19,50 :)

Han ställer sig upp helt själv lite överallt nu :)
  
Cupcakes :)  Lite stora formar bara :P
 
Hugo vart tokig i dom, han gjorde allt för att få mer hehe
 

Den übergoda makrillen :D
 

Handgjort ljus, syns dåligt här, men det är jättefint
 

Sen var det inga fler bilder haha. :P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback