Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Reality is here

God morgon,,
jahapp nu är semestern slut, Ronny börjar jobba och jag får ingen mer sovmorgon. :(
Just nu känns det rätt jobbigt, men kroppen ställer ju in sig efter några dagar.
Kanske ska försöka ställa om rutinerna lite så Hugo somnar vid 21 och vaknar 7-8 istället för 6-7..
Får 1 timme mer iaf, det kan göra mycket. Blir så drygt nu när Ronny jobbar kväll, då kommer jag inte få sova förräns 12 varje kväll, om jag lägger mig innan han kommit hem så vaknar jag bara av hans stim :P

Ska fortsätta med garderoben idag, lägga ut mer på tradera,,
sen kommer mamma och hälsar på.

Nej duschen ropar. :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja precis. 24 september ska vi på UL och ja självklart vill jag veta vad det är, så jag vet om det är dags att börja köpa rosa eller blått :P Tyckte att det var så tråkigt med alla beige och vita kläder som inez fick ha i början, ingen såg ju om det var en flicka eller pojke som jag hade i vagnen .. Visste ni vad ni skulle få ang hugo?

2008-08-04 @ 09:08:20
URL: http://clearblue.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback