Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Seegt

Fan va blogg.se är segt ikväll!
Irriterande.



Jag måste säga att jag vet att jag har väldigt starka åsikter om saker och ting, och jag står för varenda åsikt.
Jag tänker inte ändra mig, jag tycker som jag tycker.

Jag har alltid varit den som aldrig har sagt nåt, jag har aldrig varit med i diskussioner, aldrig sagt emot när folk sagt nåt dumt, jag har alltid klivit åt sidan och svalt allt liksom.

men jag tänker inte gå tillbaka till den jag var då, jag är så mycket starkare nu, och varje människa har rätt till sina åsikter, i Sverige har vi yttrandefrihet eller va de heter, så jag kan säga nästan vad jag vill.
Men jag skulle aldrig hänga ut nån typ i bloggen, jag lämnar inga namn eller nånting sånt, och jag skulle aldrig kunna säga elaka saker till folk. typ som att "du är ful" eller dylikt..

Men om nu nån inte tycker om mina åsikter, eller om nån tycker helt annorlunda, så är det bara att stänga ner rutan och sluta läsa min blogg.
För jag tycker som jag gör, och passar inte det så är det inte mitt problem.

Och jag vet att alla tycker olika,, och därför har jag rätt att tycka som jag vill också.
Jag tänker inte anpassa mig så att alla blir nöjda, ingen gör så för mig heller så varför skulle jag göra de..

Men då vet ni, nu behöver ingen kommentera att "alla tycker olika", eller att jag har konstiga åsikter bla bla bla..

Jag är jag och du är du. Punkt.


Kommentarer
Postat av: FINA

TACK! :) :)

2008-08-18 @ 23:24:44
URL: http://hellofina.blogg.se/
Postat av: marlene

jag tycker det e bra att du säger vad du tycker:) puss

2008-08-19 @ 07:35:48
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback