Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skoj!

Jag fick besök idag!! Marlene & Lias kom hit. :)
Det var jätteskoj å ses!
Våra pojkar har blivit så stora, snart kan dom leka som barn brukar göra hihi, alltså så dom förstår liksom. :)

Sen åkte jag me mamma till maxi, handla lite barnmat å sånt,,
på vägen hem svängde vi in till Adde, men jag fick lov att åka hem rätt fort, Hugo skulle äta. :P
Min bror kommer nog bli världens bästa pappa när han och Kerstin får barn, han är så söt med Hugo!
Men han är livrädd för dreggel hihi. :P

Nu ska min son få mat, sen ska jag vika massa tvätt som har samlats i sovrummet, nu igen.

Puss


Kommentarer
Postat av: marlene

sv: ja det va så skoj=) roligt att våra myspojkar tycker om att leka oxå=) ja det måste vi, e ledig om dom inte ringer in mig men då jobbar jag kväll isånafall.puss puss

2008-08-17 @ 14:31:45
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback