Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skriiik

Kom hem från dopet ca 17 tiden,, var riktigt skönt med en sån pass lång promenad dit och hem,, vi klarade oss från regn :)
Men jag har fått skoskav, det får jag jämt av mina guldiga ballerinaskor.. : /
Dopet var jättefint! Lias var så söt i sin helt nya dopklänning! :)

Hugo vart ledsen när det började dåna i kyrkan, ibland är han livrädd när han hör höga ljud.
Men det gick över så fort han kom till mamma Ninas famn :)
Mamma är alltid bäst, eller hur? Hihi ♥
Föresten så stod han utan att hålla i sig idag i sin säng, han stod och klappade händerna, så söt! :)

Sen vart det fika, jag tog faktiskt en tårtbit, princesstårta, den var mumsig. :)
Fast jag åt inte hela, klarar inte av så mycket av så pass söta grejer.
Marsipanen är ju såklart godast, Hugo fick smaka grädde, sen åt Ronny upp resten hehe.
Dom kalorierna är iaf borta nu efter den här promenixen, det känns bra. :)

Hugo somnade nyss, lite sent,, men han hade bara sovit en kvart på hela dagen, han vaknade 6 imorse..
Så han var rejält övertrött, nu har han somnat, efter att ha skrikit i ca 30 min,,
han är omöjlig när han är sådär, så då får man bara låta han va.
Jag vet ju anledningen till varför han skrek så..
Hade han inte sovit nåt nu hade han varit ännu mer omöjlig ikväll, så han får sova en halvtimme eller nåt.

Det vart inte så mycket bilder heller, vi har ju ingen kamera.. Bara min mobil, och det är ju inte såå bra kvalité hehe.
Helen glömde sin kamera hemma, hihi så kan de gå när man har mycket å tänka på ;P
Får tigga bilder av Marlene sen :)

 Busungen på Ronny´s axlar innan vi gick idag
 Ronny ♥
 Jag , det var lite ljust :P
 En av dom dåliga bilderna från kyrkan..
 Marlene & Lias :) Och Malin på sidan :P
 Kärleksparet om typ 15 år hihi, Ida & Hugo
 Sötis Ida :)
 Fika i Andreasgården. Ronny,Hugo,Helen & Ida :)

Sen lite egopics från toaletten i Andreasgården haha
  

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: frida

har aldrig sett bild på ronny..vad lik hugo är sin pappa :D

2008-08-31 @ 19:27:30
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: marlene

tack så mycket gumman=) glömde lägga ut nyckeln:( men får hoppas det ordnar sig. tror jag hade rätt iallafall det såg lite så ut:P puss puss

2008-09-01 @ 07:16:40
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback