Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Släktforskning

Föresten!

Min moster håller på och släktforskar, idag fick jag reda på att jag är släkt med massa folk som heter Hinders i efternamn, Sticko också.
Och vi kanske är släkt med Adde´s flickväns släkt haha, incest. :P
Nej då, det är på så långt håll så det gör nog inget.
Men jag ska fan reta Adde lite. ; )

Ganska intressant egentligen, jag skulle också vilja släktforska lite.
Men hur gör man? Vart letar man? Internet?
Nån som vet? Hihi. :P

Kommentarer
Postat av: allicen

På biblioteket kanske dom kan hjälpa dig, eller om det finns nån "hembygdsförening" där du bor... Men varför inte fråga din moster hur hon gjort?

2008-08-16 @ 21:05:14
URL: http://allicen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback