Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sommar 2009

Har kommit på lite mer positiva tankar nu,
eftersom det ska gå sakta men säkert när man går ner i vikt så ska jag satsa på att kunna gå i bikini sommaren 2009. Det känns logiskt, för man ska ju inte gå ner i vikt jättefort, då går man upp lika fort igen..
Och jag är ju på väg, har gått ner endel redan. Och jag har blivit mindre, det märker jag på kläderna, + att jag känner mig mer smidig liksom. Allt syns ju inte på vågen heller, muskler väger mer än fett. :P


Har iaf plockat lite i garderoben nu, ska rensa igenom lite smågrejer och sälja på tradera,, parfymer som aldrig används och sånt.
Ronny badade nyss Hugo, nu ligger han i sin säng och äter välling. :)

Imorgon börjar Ronny jobba igen också, gud va tomt det kommer va.
Han jobbar kväll,, ca 13 - 23.. Jag har inte varit ensam på kvällarna så jätteofta dom senaste 3 veckorna,,
Ska fråga om nån vän vill umgås lite. :)

Just ja, kom precis på att jag skulle prata med Anki idag. Ska skicka sms och se vad hon gör. :)

Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback