Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Strax

Nu har jag, syrran, Johanna och Simon handlat lite smått & gott :)
Dom åkte hem, men dom skulle komma hit sen.
Jag ska städa lite här, syrran ska börja med maten snart, det blir tacos. :)
Tacos funkar alltid, det är såå gott!

Sen ska jag dricka lite mousserande vin, och ikväll blir det några jäger + powerking. Mums.

Föresten, mitt konto är helkonstigt idag,
igår hade jag 390kr, förut idag 460, sen nu innan vi betala hade jag 560,
haha jag fattar noll, men det vore ju nice om det ökade lite till ^^

Puss

Kommentarer
Postat av: frida

haha fan så skumt...

ska det bli kul o festa ikväll?

2008-08-22 @ 16:08:48
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback