Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trött

Nu har svärmor & Ronnys bror Robin varit här,
Hugo somnade för ca 1 timme sen, och han lär väl vakna snart,,
Jag är såå jävla trött, men han vaknar säkert precis när jag lagt mig,,
Ronny är väl i Färnäs, vad annars?..

Har iaf fixat så att vi kan åka till Furuvik nästa helg. :)
Trodde inte vi skulle kunna göra det eftersom vi fick den oväntade räkningen,,
Men vi får låna pengar av Carola. :)

Pratade nyss med brorsan som vi ska åka med, dom är i Ullared just nu,
dom hade köpt massa åt Hugo hihi :)
Hugo får grejer av alla typ hela tiden, har fan skitmycket leksaker och kläder åt han nu. :P
Men det är kul!

Ska lägga in bild på mina lyckade cupcakes sen också, dom vart godkända av allihopa här. :D


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback