Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Usch å fy

Inatt vaknade jag och mådde illa som fan, fick lov att gå på toa och kräkas lite.
Det är så jävla typiskt att nåt sånt ska hända när Ronny ska iväg och jag inte har nån som kan hjälpa mig med Hugo ifall jag blir sämre. : /
Somnade om sen igen och nu mår jag väl bra.
På ljuspartyt igår åt jag lite av en bärpaj hon hade gjort, jag tyckte den var alldeles för söt, jag hoppas det var därför jag vart dålig..
Jag tål ju inte såna där ruskigt söta saker, grädde och skit.

Och såklart drömde jag dryga drömmar,, bland annat att Ronny var otrogen med Ros-Marie och Camilla, haha, han hade till och med gift sig med Camilla, bara sådär helt plötsligt liksom,
oj oj.. :P

Syrran kommer hit senare, bra de, hatar att va ensam ibland.
Det känns så trist, just nu vet jag ju att Ronny inte kommer hem ikväll, det känns inge kul.
När han jobbar så vet jag ju att han kommer hem på kvällen.

Ska kika vidare, skriver sen.
Byebye

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback