Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wihoo!

vet ni vad jag fick i posten idag? :D
En sån där utbetalningscheck, jag har fått tillbaka på skatten! 2080 kr. Jag fattar inte hur jag kunde få det, eftersom jag har skulder..
Och Ronny har fått tillbaka ca 3700kr :)
Han har ju inga skulder.

Jäklar vad glad jag blev! Nu helt plötsligt har vi lite pengar. :D

Therese har varit här några timmar, det var jätteskoj! Vi får ses nån mer dag. :)
Nu ska jag laga mat,
sen kommer Ola och Jessica hit ikväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad härligt med cash. jag fick min i juni o håkan får sina i dec för han har haft företag :( jobbigt att vänta men det blir dessto roligare jul o nyår :D

2008-08-12 @ 18:30:14
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: marlene

va skoj att ni får lite extra klirr=) ja å jag vill ha den:) lägenheten alltså:P hihi det e många jag känner som gjort anmälan på den å vi har inte så mycket poäng så det e nog ganska kört för oss:( puss

2008-08-12 @ 19:57:47
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback