Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yes

Vi lade oss innan 22 igår, och sen vakna vi av att Hugo skrek som fan, då kändes det som att jag hade sovit i många många timmar, men gissa vad klockan var? :P 23.30..
Men tack vare att han vaknade så tidigt den här natten så sov han resten av natten utan att vakna alls. :)
Så idag är jag utvilad! :)

Men fan va tråkigt väder, regnar ibland och så är det bara grått på himlen. :(

Får se vad vi hittar på tills älskling kommer hem från jobbet, han slutar 13.30..
Borde damma bokhyllan, den är snart ljusbeige istället för mörkbeige haha.

Åå jag saknar att sitta i soffan på kvällarna och titta på alla bra program på tv!
Var jättelängesen jag verkligen satt och slappande av och tittade på massa bra. Är ju bara skit på tv just nu, eller det har det varit hela sommaren..
Förutom Deliciously (stavas?) , det var skitbra. :D

Just nu är det Rachael Ray på 3an, usch jag gillar henne inte alls. Och ibland skriker hon ,hon låter som en stucken gris. Hon ser så tillgjord ut ibland, nee de programmet är ingen favorit. :P



Kommentarer
Postat av: marlene

haha frän bild på henne:P ser oxå på det, fast jag tittar inte:P sitter mest här å glor:P puss

2008-08-13 @ 08:40:54
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback