Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Big plans :D

Jag & Ronny pratade lite om vad man ska åka på semester 2009.
Det blir ju lite svårt att åka tåg / buss, Hugo kommer inte vilja sitta still om vi åker långt..
Utomlands ska vi inte åka nu när Hugo är så liten.
Så vi får se vart vi hamnar, nånstans ska vi då åka :)
Furuvik är redan bestämt iaf, med Adde & Kerstin som i höstas.

Sen har vi andra planer,, eftersom jag kommer få mer pengar varje månad än vad jag har haft nu så ska vi köpa
lite dyrare grejer,, ny soffa, hylla, tv,, Ronny vill ha en 50 tums tv, jag tycker att det är lite överdrivet men :P

Ronnys leverprover blir klara i Juni, sen ska han ta körkort, så det kommer väl kosta endel eftersom han säkert vill ta körkortet ganska snabbt..

Och 2009 fyller jättemånga jämt,, utom jag.. :P
Adde & Ronny fyller 25, mamma & Hans blir 50 , Jessica 18, Hugo 2, m.m.
Jag fyller 23 :P
Men det ska iaf bli big party för dom andra :D
Jag & Jessica ska på krogen när hon fyller 18, hon fyller på en lördag så det passar bra :)

Jag tror att år 2009 kommer bli bättre än 2008,
jag hade Hugo det här året, det har varit underbart.
Men jag har mått så jävla dåligt psykiskt så det är inte klokt, så 2008 hade jag kunna hoppa över..
Det är nu efter flytten som allt har blivit bättre, förutom att Ludde är dålig då, men..

Vi har fått i han endel av blandningen som han ska äta,,
han är inte lika sur idag, jag kunde till och med klappa han efteråt hehe..


Syrran kommer hit om en stund, hon ska sova här inatt,,
imorgon ska vi ner på stan och greja & fixa biljetter,,
sen packa,,
på Tisdag åker vi, och kommer hem på Fredagen.
Skojjigt värre :)

Det vart ett långt inlägg hehe,, men men.
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

ja. vi har jättelite snö tyvärr...

2008-12-28 @ 14:43:23
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

okidoki =)

själv kollade jag på lite film och tog mej nån cider och bara softade hemma. var så himla seg..

vad ska ni göra på nyår då?

själv har jag inga planer alls,utan tar det mer som det kommer =) kramz

2008-12-28 @ 15:16:00
URL: http://pittkvist.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback