Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

*Brrr*

Fy vad kallt det är,, jag fryser!
Igår var det -10,, Ronnys pappa var lite snäll, han ringde och frågade om Ronny ville ha skjuts till jobbet imorse,
pga kylan, så han slapp åka moped dit idag. :)
Det var ju bra, idag är det -8,,
Och det är kallt här inne, mora strand suger på att ha täta fönster i sina lägenheter,
men dom har öppnat ett "förråd" här på rödmyren där man kan hämta saker man behöver så man kan
fixa själv, typ tätningslister & sånt..
Det ska vi hämta när dom har öppet på Fredag.

Inatt vaknade jag flera gånger igen, och så blir jag irriterad på mig själv, så tar det en väldig tid innan jag lyckas somna om igen..
Har jag blivit väckt, så brukar jag inte kunna somna om på flera timmar.. suck.

Sen vaknade jag före Hugo, 8 . Nu ropar han på mig så nu ska han få ny blöja & nya kläder :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Kan förstå de..!! Inte kul när dom bara säger en saker.. Ska försöka fixa ett busskort.. Då blir de lättare för mej å ta mej nånstans.. Me tanke på att ja bor förtillfället i hånåkni.. Så de e lite väl långt å gå upp till dej.. :P Ja vet inte va som händer.. Vill hitta på nått skoj.. De e enda ja vet e att på söndagen så åker ja, mamma å mike på julkryssning.. Ska bli skoj.. Blir man bjuden så tackar man inte nej precis.. Hehe..!! Va ska du sj hitta på till helhen..? Kram

2008-12-10 @ 11:41:29
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback