Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Cutie


Tic, Ludde & Negern


Ludde & Tic´s svans


Min älskade Ludde,, vad ska jag göra?..
Ringde nyss jourveterinären,, eftersom Ludde inte äter eller dricket nåt alls vad jag kan se..
Han sa att det kan bero på att Ludde inte trivs här i "nya" lägenheten,
så vi ska tvångsmata han så vi får igång aptiten igen.
Han gav mig ett recept på nån blandning med honung, bakpulver, salt & vatten som vi ska göra..
jag hatar honung och har inge hemma så då måste vi gå och handla..
Ronny är inte hemma, han är hos sin älskade pojkvän Henrik......

Funkar inte det så ska jag ringa veterinären på måndag,
för jourveterinären kostar ju minst 2000 kr för bara en undersökning..

Det här är faktiskt lite jobbigt, Ronny verkar inte bry sig heller,
han försöker inte ens ge Ludde mat, han kelar knappt med han heller..
Jobbigt att allt alltid ska hänga på mig..


Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag kan komma och hjlälpa dig att mata honom. Och kela med honom. Ronny ska väl för i helvete ta sitt ansvar inte bara för Hugo utan för katterna också. Annas har han inget där att göra...



Saknar dig. <3

2008-12-27 @ 16:18:06
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: marlene

hoppas han blir bättre å att ronny skärper sig lite. puss

2008-12-27 @ 17:27:38
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh så jobbigt när ens djur blir sjuka.. vi fick ta bort våran hund för tre år sedan och det var ju skitjobbigt.. Man fäster sig så himlans vid dem..

Uschusch.. :,(

2008-12-27 @ 18:37:05
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Amanda Björk

vilka söta katter :D

2008-12-27 @ 20:16:35
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Postat av: Therese

hej gumman tycker du ska åka med honom till vetrinären då de kan snabbt bli sämmre..jag kan följa dig till vetrinären om du vill..djur de är mitt liv så jag vet hur de är när djur är sjuka..jag har special mat hemma efter holger när jag fick tvångsmata han i 2 månader ca.

mvh/Therese

2008-12-27 @ 21:23:51

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback