Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dagen efter

julafton är det idag..
Gårdagen var mysig, var i Bonäs, åt god mat, drack en öl & lite glögg, Hugo lekte med Liam,
tomten kom, Hugo vart inte rädd alls medans Liam vart jätteförvånad över va det var för ful gubbe :P
Vi fick en soda stream, våffeljärn, stoora vinglas, m.m. sen fick Ronny lite kläder & sånt,
Hugo fick massa leksaker, en typ verktygsbänk med massa verktyg, en gungbräda av nåt slag (fast i plast, svårt att förklara) , ja,, massor,, orkar inte skriva upp allt.

Hugo höll sig vaken och pigg och glad hela tiden, sen somnade han i bilen på väg hem,,
på kvällen tittade jag & Ronny på nån film på tvn och käka lite chips & jag åt rån med mögelost, såå gott! :)
Sen kom Erika förbi en sväng medans hon väntade på nån som bor här i närheten.
När hon gick typ 00.00 så gick vi och lade oss, jag somnade på en sekund tror jag,
var helt slut.

Idag ska vi till min mamma & min familj på hennes sida,
vi har 3 julaftonar i år.. lite tjatigt, men men man får stå ut.

Jag var lite sugen på att festa förut, alltså festa idag,, men jag vet inte,, just nu är jag tveksam på om jag vill det eller bara va hemma och ta det lugnt,,
men jag tar det jämt lugnt så varför inte festa?
Jag vet inte haha.

Nu ska jag fylla på min mobil,,
får se om jag hinner skriva nåt mer idag..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej gumman, sorry om jag var drygmot dig igår på telefon. Jag var jäääääääääättefull. :/

Vill komma och träffa dig snaaaart! :D Saknar dig.



Puss

2008-12-25 @ 15:51:42
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback