Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:)

Nu äntligen har vi fått lite ordning i sovrummet, har ställt fram vår andra dator, så jag kan sitta här inne
och Ronny i v-rummet, eller tvärt om :P
Fan va osociala vi kommer bli haha, nej då ;P

Har nyss pratat med mamma, nu hoppas jag att allt går bra och att dom har kul där borta :)
Så hör hon av sig på tisdag när dom är i Sverige igen. :)

Jag har lite Söndags ångest,, har börjat få det på söndagar,,
jag vill inte att Ronny ska jobba imorgon :S
Men han måste ju :P
Ska bli skönt vid jul, då är han ledig i över 2 veckor.
Fast dagarna runt jul blir ju allt så stressigt, vi ska va överallt och hinna träffa alla,,
dagen innan hos min pappa, julafton hos Ronnys mamma, juldagen hos min mamma + moster,kusin & mormor kommer till Mora då :)
Sen vill jag gå ut då också,, men det får vi se hur det blir..

Nu ska jag lägga ut en grej på tradera.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback