Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)


När jag kom in i v-rummet hittade jag Hugo ritandes i min kalender :P


Igår prövade han en julstrumpa som mössa hehe,,
lite kass bild, men det är inte så lätt att ta bra bilder på en buse som inte vill sitta still. :P


Det är så roligt att äta själv för då får man kladda massor :P


Mamma´s gos :)


Ludde sover i badrummet,, idag mår han lite bättre tror jag, han äter & dricker mer.


Hugo´s nya hylla som varken han eller katterna kommer åt :)


Hugo´s fina avtryck sen han var 6 veckor gammal.
Fotot är dock inte från då, när han var 6 veckor gammal så fick han ju dom hemska
utslagen /infektion i hormonprickarna, så då vart det inte så mycket bilder, ingen som får plats i den där
lilla rutan iallafall..


Och sist, men inte minst :P Julgranen :)
Fast den lilla granen, fula högtalaren ska bort, och det ska till mer glitter i granen :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Redan satt upp julgranen? :P

2008-12-15 @ 19:03:55
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

Ja och jag hade några innan också, så det känns som att det kvittar att det kommit några till :)

2008-12-15 @ 20:01:53
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: marlene

mysigt du har gjort å vilken liten bus han är:) puss

2008-12-16 @ 09:19:30
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Emma Th

Ååh vilka fina och roliga bilder! Jag vill vara där! =D

2008-12-18 @ 23:48:29

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback