Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fixa & Dona

Kom nyss hem, har handlat endel idag igen,, mat på maxi, lite julklappar & fotoramar på dollarstore..
Tog ut jotex paketet, hon som jag tog ut det hos sa att det var det tyngsta paket dom någonsin haft där haha.
17.5 kg. :P
Nu håller Ronny på å skruvar ihoop Hugo´s hylla,, Hugo sover, hans rutiner blev lite rubbade idag,
han brukar sova 12.30- ca 14-14.30,, men eftersom mamma kom hem från sjukhuset vid 12 så vart det så att vi handlade då.
Köpte fler julklappar också,
nu har vi nästan bara Ronny´s bror & pappa kvar,,
Är skitsvårt att veta vad man ska ge dom.

Tur att jag köpte så många julklappar i november, annars hade det behövts jättemånga nu.
Det gäller att va ute i god tid när man har stor familj / Släkt.

Träffade Marlene på maxi också, men hon verkade inte va på nå bra humör?
Så jag visste inte vad jag skulle säga riktigt,, vart mest bara hej.. : /

Nu ska jag hjälpa Ronny,, puss

Kommentarer
Postat av: marlene

mår inte riktigt hundra, men jag tyckte du inte verkade vara på nå bra humör:P

2008-12-12 @ 18:20:42
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback