Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi :)

Idag var det roligt att logga in på bloggen, hade fått massa fina ord i kommentarer :)
Love you my dear friends ♥

Annars så har natten varit lite jobbigt, jag har vaknat massa gånger,
och när jag hade lyckats somna så skrattar Ronny jättemycket i sömnen,,
då tog det en lång stund innan jag kunde somna igen,,
och sen när klockan ringde, när han gick upp, vid 7, sen slutligen vid 8,, jag vaknade före Hugo idag.
Nu märks det att han mår bättre, han sover som vanligt från ca 19-09. Så otroligt skönt. :)

Tiden går så fort, det känns som det var nyss han fyllde 1 , men han blir snart 14 månader.
Det står inte på förräns han är 1 ½ år gammal.
Och han har blivit så lång, han kommer åt allt, han når allt på diskbänken, borden osv..
Så nu får man verkligen tänka på vad man ställer för grejor där.

Funderar på när mamma är i Sverige igen?
Idag, men när idag?.
Jag hoppas hon ringer, har en grej jag måste berätta. :)

Nu ska jag ge Hugo en macka.
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback