Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi.. :P

Shit vad Hugo är bortskämd, han har fanimej allt tror jag.
Han har fått så mycket julklappar så det är inte klokt, tur att han har så stort rum som han har annars hade det inte fått plats :P
Han charmar ju alla hela tiden så alla blir "hugokära" och folk är så snälla och ger han så mycket,
men han är ju så pass liten än så det gör inget.
Men sen får dom ge sig lite, annars kommer han bli en dryg unge, en brat.
jag hatar bortskämda ungar, det finns inget värre :P
Vi har typ inte köpt nånting till Hugo, han har bara fått allt av andra,, okej vi gav han lite när han fyllde år och nu i julklapp, men det är ingenting jämfört med vad han fått av andra.

Min lilla buse är omtyckt ♥


Vi har iallafall varit hos mammsen och firat jul,, fick massa skoj där också :)
Jag och syrran har bestämt oss nu att vi ska åka till Askersund på tisdag och blir där till fredag.
Ska bli jättekul att fira nyår med Anki & Jessica :D Och Martin då :)
Men jag har inte firat nyår med Anki & Jessica på många år.
Paaaaaaartyyyyy :)

Men vad ska jag packa för grejer? Gud vilken beslutsångest jag kommer ha ,haha.

Ikväll ska jag & Ronny titta på tv, och bara ta de lugnt.
Jag måste va nykter och pigg och umgås & leka mycket med Hugo nu innan Tisdag,
så jag klarar mig att va utan han sen.
Fy vad jag kommer sakna han..
Är så hemskt när man är ensam nånstans och så ser man ett ledset barn, då vaknar mammakänslorna till liv på en gång. Det förstår inte dom som inte har barn, så dom ser det väl som "ingenting"..

Imorgon måste vi städa här, det ligger julklappspapper, kartonger, leksaker, kläder, grejer överallt,,
ser förjävligt ut.
Och disken växer,,
det märks på en gång när man inte har varit hemma och tagit hand om sånt på en gång,
det växer som ogräs..

Det kommer lite bilder sen,,
puss så länge


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback