Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lax :D

Ronny ringde, han har fått massa lax av jobbet :)
Gud va gott, jag älskar lax, och inte behöver man få ångest när man ätit det heller :D
Värsta schyssta företaget, han har fått julbonus 2000 kr, en julklapp med nåt i (inte öppnat än) ,
& 3 olika lax sorter. :)
Vi är inte vana att bli såhär bortskämda, men det är nice måste jag säga :)

Idag är jag på riktigt bra humör, allt känns sådär bra just nu :)
Lyssnar på julmusik också, blir alltid lite känslig när jag hör vissa jullåtar,
men det är väl det som är speciellt :)

Hihi :)

Kommentarer
Postat av: marlene

å vad gott med lax=)

2008-12-18 @ 21:08:33
Postat av: Helen

ja de e gott:)

2008-12-18 @ 21:14:38
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback