Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Leka leka

Nu har syster & Johanna varit här ett tag, vi har tittat på film och lekt med Hugo.
Mamma hämtade henne så hon hjälpte mig att hålla i Ludde så jag försökte få i han lite blandning,
det gick sådär, nu är Ludde sur på mig hehe,,
men till sist så kanske han ser att det är gott och aptiten kommer igång igen.

Jag har cp ont i ryggen och i armen, vet inte vad jag har gjort,,
måste ha sträckt mig eller nåt,,
fan att man ska känna sig som en gammal kärring fast jag bara är 22 år. :P
(snart 23 :) )


Idag när vi var ute & åkte pulka :)

Kommentarer
Postat av: Marit

Tjena Tjejen!

Okej på så vis. Blire undersköterska då eller?

Bra att ni trivs.

Haft en bra jul da?

Kram

2008-12-27 @ 21:22:04
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Jessica

SV: Tack vad glad jag vart av din kommentar! :)

Jag har haft så mycket för mig nu runt jul, det har varit ett jävla rännande.. i avesta, mina föräldrar, olas mamma o blablabla.. Ååh blir tokig.. vet knappt vart jag bor längre..:P Så det är därförjag inte har svarat.. :(

JOjag vill verkligen ses snart.. i morogn jobbar och o på tisdag oxå.. sen så kan vi ju ses.. Ska kikalite hur jag jobbar..<3 så himla drygt när maninte har fasta tider.. utan man jobbar liksom lite ditt som datt..:( <3

2008-12-28 @ 10:56:23
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback