Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Igår var vi uppe till ca 00.30 , det kändes fan konstigt, jag är nästan aldrig uppe så sent, förutom när jag är full då hehe..
Föregående dagar i veckan har jag somnat runt 21-22, till och med 20.30 en dag.
Hur skönt som helst.
Men eftersom Hugo sover så bra, så får ju jag sova i nästan 13 timmar när jag lägger mig så tidigt. :P
Och det är lite för mycket, jag får världens ångest när jag vaknat och insett att jag sovit så många timmar.
Men vad ska jag göra om jag går upp i tid, typ 7?
Då har inte ens Hugo vaknat så..
Och ibland på kvällarna är det så jävla tråkigt så då går jag och lägger mig bara för det. :P

Jag drömmer ju så sjuka drömmar, Ronny sa idag att jag borde gå till en sån där
drömtydare.. Men jag är ju lite skeptisk av mig när det gäller sånt och spåtanter.
Jag tror dom överdriver som fan när dom spår, jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå till en sån kärring.
Haha..

Idag ska vi ta in julgranen iallafall, ska bli mysigt.
Spännande å se hur länge den får stå, nu när Hugo är större & går och är lite trotsig,,
och katterna som alltid ska busa :P
Förra året satte vi fast granen med ett snöre i elementet, men katterna lyckades ändå tippa omkull den. :P
Då var Hugo så liten så han var det inget problem med, men dom busiga missarna är lite svårare :P
Nu ska granen stå i ett hörn, där det inte är nåt element eller nåt att sätta fast ett snöre i.
Hmm,, ja vi får se hur länge den står fint :)

Nu ska jag vika lite tvätt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alltså jag vill oxå gå¨till en drömtydare eller vad det heter, jag har drömt var och varannan natt att jag antingen är med barn eller har fått barn i ett HALVÅR nu!!.. jag vill veta vad det betyder ;) haha..

2008-12-13 @ 13:09:47
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback