Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Massa besök

Hade inte så mycket tid över igår eftermiddag,,
vi gick & handlade, sen fick vi massa besök,,
Jessica & Ola kom hit en snabb sväng, sen kom brorsan & Kerstin,
dom var här nån timme, sen lagade vi lite mat,
jag såg på One tree Hill, sen skulle Hugo sussa, och då skulle jag se på tv igen. :)
Sen kom en av mina andra bröder Mattias & Maria och hälsade på :)

Idag ska vi till sjukhuset och göra en grej, sen hem & städa lite, torka golv & sånt tråk.
Föresten, vår vagn går jättebra & köra i snö, varför går det inte med eran vagn Marlene? :(

Nu ska jag sminka mig..
Puss

Kommentarer
Postat av: Helen

SV:oj va du hade kommenterat:) Ja de va mycke lättare att äta välling då=) Ja men ja e typ frisk nu,bara lite seg i rösten=) ja darin kopia t 100%. men usch å fy:)hihii.Puss

2008-12-15 @ 11:20:08
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: Rosie

Nämen massor med besök. :D

Jag vill också komma och hälsa på dig gumman. Ska bara se när det kan hinnas med och hur jag tar mig dit. :O

Puss

2008-12-15 @ 14:12:10
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: marlene

när det e lite snö går det bra ben annars går det inte, men kanske går om jag låser framhjulen, har ej provat... men tro det har blivit massa grus i vagnen så den e lite tokig å vill inte svänga som jag vill ibland:P puss

2008-12-15 @ 14:19:14
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback