Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Min bebis..

.. hade svårt att sova igår, han vaknade varje timme till kl 23 typ,,
så brukar han aldrig va, så jag visste inte vad jag skulle göra.
Men sen till slut så somnade han.
Och sov till 9.30 idag :)
Han är lite snorig, men har inge feber,
så idag ska vi ut & åka lite bob,
har kommit så mycket snö! Och frisk luft är bara nyttigt när man är lite förkyld.

Det var nån som sa att dom brukar va skitdåliga på att skotta här ute, men här har dom skottat jättebra,
ända fram till vår dörr. hehe :)
Nu är det lite mysigt med snö, nu när man tar fram julsaker & sånt,
men efter jul kan ju snön försvinna på en gång tycker jag. :P

Syrran sov här inatt, det var skoj :)
Satt och tittade på gamla kort igår, när Hugo var nyfödd,, så liten han var.
Hon kommer hit idag efter praktiken igen, vi ska baka lussebullar. :)

Sen är det imorgon kvar som Ronny jobbar, sen har vi lång helg! :) Jag längtar.

Aja nu ska vi klä på oss och ut & leka med Hugo :)

Puss

Kommentarer
Postat av: frida

sicken MYS dag ni får idag

2008-12-03 @ 11:30:39
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback