Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mys =)

Igår var det fullt upp som vanligt,,
fick lov att städa lite, så ska jag se hur det ser ut när jag kommer hem på fredag om Mr.Ronny har ansträngt sig eller inte..
Sen kom syster hit, vi käkade chokladpudding & tittade på Shakespeare In Love, mysigt =)
Jag kommer ihåg när jag gick i typ 8an och vi tittade på den filmen i skolan, åå va kär jag vart i han som spelar Shakespeare :)

Skulle ha träffat min gamla vän Emma A också, hon är i Mora,, men tyvärr så hinner jag inte det..

Hugo är så söt, han går omkring och säger hej hela tiden :) En riktigt artig prick :D
Gud vad jag kommer sakna han dom här dagarna när jag är nere i Askersund,
men det behövs känner jag, komma iväg från allt, få lite perspektiv på allt och
jag behöver sakna både Ronny & Hugo.

Nu ska vi käka frulle sen ta bussen ner på mora och göra lite ärenden,,

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback