Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

NattiNatti

Det som hände förut kan jag berätta om sen,, eller så säger jag det till dom närmsta vännerna,,
har redan pratat med Anki och efter det kändes det bättre. :)

Vi har nyss lagt Hugo, han sov bara en halvtimme idag så han har varit en suris nu igen,
så han fick lägga sig lite tidigare.
Det behöver mitt huvud känner jag, efter en dag med en jättegnällig & mammig pojke så
behöver jag lite lugn & ro.
Ikväll är det ju massa bra på tv :D

Imorgon ska vi nog träffa min mor, sen måste jag handla.,.

Puss & god natt, för jag kommer nog inte in nåt mer ikväll..

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej ja vet.. De e skit trist.. Blir så ledsen när man duger ena dagen å inte andra.. Spec idag... Trodde att ja å rosie skulle umgås eftersom ja fyller år å så.. men hon drog hem till sandra.. de gjorde mej väldigt ledsen.. Klart vi kan stöta varandra å så.. Hade varit trevligt.. Får hitta på nå nån dag.. kram

2008-12-09 @ 20:56:50
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Postat av: marlene

godnatt gumman=)

2008-12-09 @ 22:52:48
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback