Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ooo shit

Hugo vaknade inatt när Ronny hade kommit hem, sen var han så gosig. :)
Fast vi fick såklart lov att lägga han igen, han fick lite välling, sen somnade han så sött.

När jag gick upp imorse slog tanken mig; att jag kommer ha nåt att göra sen, jag ska plugga :)
Jag har inte gjort nåt på 2 år nu, då gick jag på folkhögskolan och jag hade väl inte bäst närvaro där direkt hehe..
Innan det har jag varit sjukskriven i flera år.
Fast nu går vi ju på distans, vi ska va i skolan 2 dagar / vecka.
Men ändå :)

Hur ska jag få upp Hugo på morgonen?
Han sover ju från 19 - 09 , så jag kan ju inte lägga han tidigare på kvällen.
Och om han ska på dagis typ 8 eller nåt, då måste vi gå upp runt 6 tiden..
Och ska jag väcka han då, och ge han välling i sängen, så kommer han ju somna om igen.
Ska jag sluta ge han välling på morgonen då eller hur ska man göra?
Sen ska jag hinna göra mig klar medans jag ska ha koll på Hugo, och det är inte lätt..
Jag kan inte sminka mig när han är bredvid, för han leker med toapappret, & massa..
Och i dom andra speglarna är det så dåligt ljus..

Och när Ronny jobbar kväll kommer jag ju få sova jättelite,,
nu har jag varit bortskämd sen vi flyttat hit, jag har fått sova från 21-09.30 vissa dagar,,
och ibland sover Hugo till mer än 10..
Men när Ronny jobbar kväll kan jag ju inte somna förräns han kommit hem..

Hmm vilka problem va? Haha.

Jaja,, det löser nog sig bara man kommit igång med rutinerna lite.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback