Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Pinsamt

Jag skickade nyss sms till en person som var hos oss varje dag i över 1 år förut,
när man ses så ofta så får man ju en kontakt, man lär känna varandra rätt bra.
Sen vart jag gravid och sen dess har jag inte sett människan mer än typ 4 gånger.
Han pratar som vanligt med Ronny, mig hejar han inte ens på.
Så då måste ju jag ha gjort nåt fel eller nåt?..
Han umgås med andra som har barn, så det kan ju inte va att han ogillar barn..
Så då måste det ju va mig det beror på,,
jag har funderat på det här sen jag vart gravid, alltså för snart 2 år sen.

Han lär väl inte svara på smset,, men då har jag frågat iallafall..
jag tycker att han kan väl säga om jag har gjort nåt fel liksom,,
ni andra kanske tycker att jag är löjlig,,
men om man ses flera timmar varje dag i över 1 år, så då blir man ju rätt nära vänner..
och sen helt plöstligt är han borta.

Egentligen bryr jag mig inte, men man hör saker om människan varje dag som gör att man blir irriterad,
han är lite "speciell" av sig..


och jag vill bara veta vad som är felet,, har jag gjort nåt så vill jag veta det, för han går garanterat och snackar massa skit,, och får jag veta det så vet jag ju vad det är, och då kan jag liksom glömma alltihopa och gå vidare utan att bry mig nåt mer..

lite svårt att förklara men..

äh.. jag blir så stört på endel folk som inte kan va ärliga och säga vad det är,..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar precis vad du menar! Miss u my dear! Puss Anki

2008-12-24 @ 01:21:50

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback