Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snöööö

Det har varit varmt ute i några dagar nu, så snön håller på och smälta bort. :(
Som det ser ut just nu så kommer vi inte få en vit jul ändå.
Vi som har haft så mycket snö, kunde det inte få ligga kvar en vecka till iallafall??...
Det är ju under julen man vill ha snö.
Jaja..

Ska iallafall snart gå och handla,sen vet jag inte vad jag ska hitta på idag..
Är sista kvällen som Ronny jobbar nu på ett tag,, ska bli skönt med en långhelg, sen jobbar han morgon
2 dagar sen är han ledig i två veckor :D
Så då ska jag också försöka slappna av lite, han får ta Hugo nån dag så jag slipper känna ansvaret för en liten stund,
det behöver man faktiskt som förälder.

Nee nu ska jag gå,, hej hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback