Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sol av stearin?

Jag och Ronny satt och diskuterade vad som händer när solen slocknar eller sprängs, vilket kommer hända någon gång.. då kom jag på den briljanta ideén att vi gör en ny sol gjord av stearin, som smälter jäääättesakta :P
Haha visst är jag smart. ;P
Tänker man på vad som kommer hända när jorden går under och allt sånt blir man helt störd, usch. :P

Mamma, syrran & Johanna har varit här ett tag idag :)
Vi fick vår julklapp av Hans,
massa mat :D
Det får vi varje år, och det är jättebra tycker jag, då sparar vi lite pengar på det eftersom vi slipper köpa mat på nån vecka. :)
Massa köttfärs, kyckling, makrill, pasta, frukt, & massa annat.
Det kostade några hundra kan jag tänka mig.
Är lite förvånande på ett sätt att han tänker så, att han ger nåt sånt till oss.
Han är inte ens min pappa, men han behandlar en som ens barn ibland. :)
Han är alltså mammas gubbe, Jessica & Mattias pappa.

Nej nu måste jag göra mig iordning, ska åka till Skattungbyn om 45 minuter.

Puss puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback