Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Todiloo

Den här helgen har gått alldeles för fort, men det är väl bara för att Ronny inte var ledig i Fredags,,
men veckan som kommer så jobbar han kväll igen och då är han ledig på fredag :)
Sen jobbar han Mån-Tis, sen julafton.
Som tur är så jobbar han morgon då, vi ska ju fira jul hos pappa på tisdagen,,
och handla dom sista julklapparna på måndagen.
Ronny får lön då, jag får mina pengar den 23e, så då tar vi av hans pengar sålänge,,
orka handla nåt den 23e, då är det väl fullt med folk överallt..


Ronny är i Färnäs och fixar en bil, sen ska vi gå till Dollarstore och köpa mer julgranspynt,
jag vill inte ha endel av de vi hade förra året,, jag kör på rött & guld i år :)
Skulle haft en ny julgran också, den vi har är lite för gles nedertill,, och det gillar jag inte. :P
Men vi köper en ny nästa år eller nåt, den får duga,
har man fint pynt så blir det fint ändå :)
Och ja, vi har plastgran, hatar vanliga granar..
Blir enklast så när man har barn och 3 katter.

Föresten, Ludde åt inget på hela dagen igår, sen fick jag äntligen i han lite burkmat och vatten,
men han låg inne på hyllan i badrummet hela eftermiddagen,
sen på kvällen låg han hos oss i v-rummet.
Idag fick jag i han tonfisk, det älskar han, och han åt massor :D
Så skönt att se, hoppas han börjar bli bättre.
Jag vill inte att min älskade misse ska må dåligt,
mina katter är som mina barn.
Ludde har varit med så länge, vi har varit med om en hel del tillsammans hehe.
Eller ja, 3 år, men det är länge för mig :P

Nu ska jag skriva massa goja och ge Hugo en macka.

Puss


Kommentarer
Postat av: marlene

trodde faktiskt ludde var äldre:P hihi ok men då ska jag prova dom nästa gång vi handlar:) puss

2008-12-14 @ 11:17:59
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Rosie

Åååh vad skönt och höra att han är på bättringsvägen.

Eller ja, höra? :O Läsa menade jag. ;)

2008-12-14 @ 15:21:42
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: therese

hej tycker du borde kolla upp ludde..de kan vända fort har varit med om det förr.

mvh/therese

2008-12-14 @ 18:04:47

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback