Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tsunamins barn

Har precis sett på Tsunamins barn på tv4, det handlade om en liten familj som förlorade sin 1 1/2 åriga son Viggo i tsunamikatastrofen för 4 år sedan.
Fy vad hemskt, jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det är.
Jag började gråta efter typ 2 minuter av programmet..
Stackars människor som förlorat nån familjemedlem/släkt/vän i katastrofen!

Hugo blir 14 månader på tisdag, det står inte på förräns han är 1 1/2 år,
om jag skulle förlora Hugo skulle jag dö, jag skulle verkligen inte klara av att leva efter det..


Men & andra sidan så skulle jag faktiskt aldrig åka utomlands när jag har ett så litet barn,
vad som helst kan ju hända.

Mamma älskar dig såå otroligt mycket Hugo, utan dig finns inte jag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan! Tack så mycket :-) Din Hugo är jättesöt han oxå :-)



Jag såg oxå Tsunamins barn nyss. Fy vad fruktansvärt. Tårarna sprutade och jag led så mycket med hans föräldrar och tänkte på alla andra som minste annhöriga i tsunamin.

2008-12-26 @ 20:55:09
URL: http://texaslover.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback