Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

9 månader !!

Idag är min lilla pojke 9 månader !
Nu har det alltså gått lika lång tid som det tog när han låg i magen. :P
Imorse stod han och pratade högt som fan i sovrummet, ibland blir man lite rädd att grannarna ska höra haha,
men ioförsig så kan dom inte klaga på sånt ändå ^^
Man kan ju inte få barn att va tysta jämt liksom..

Idag ska vi ner och titta på mora festivalen, men jag har ingen aning om när det öppnar, nån som vet?
Jag måste ta mig råd att köpa en langos, har inte ätit det sen mora festivalen för 2 år sedan,
förra året var jag inte ens ner dit och tittade, inte kul att trängas med folk när man var gravid i 7 månaden..

Vi flyttade ju hit 1 vecka innan Hugo föddes,
jag fattar inte hur jag orkade haha. Man fick ju inte så mycket bärhjälp direkt, jag bar massa tunga grejer (som jag inte borde ha gjort..) , sen lyckades jag plocka upp och fixa till i lägenheten på 1 vecka,
så det mesta var ju klart när Hugo kom till världen. :)
Att jag klarade av det (det är då man borde vila och ladda energi till förlossningen)
och förlossningen strax efter är konstigt,, ibland förvånar jag mig själv.
Men man får väl nån extra energi när det väl är dags, vi är ju skapta för att föda barn hehe.

Nej nu ska jag äta frulle.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback