Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bilder!

Har varit ute och gått i ca 1 timme igen, så skönt. Tråkigt utan sol bara, men..
Sen har vi lagat mat, kycklingburgare vart det.
Hugo sover, så jag ska passa på att slänga in bilderna från dom senaste dagarna.

Vi träffade Ronny´s jobbarkompis på maxi, han sa att alla på jobbet pratar så gott om Ronny, att han är så duktig för att nyss ha börjat, och massa sånt. :) Känns skitbra! Det syntes på Ronny att han blev lite generad hehe, han är inte van att folk säger positiva saker om han. Så det var kul. :D

Jag måste då säga att jag har kommit på vilka av ens vänner som verkligen bryr sig och vill träffas.

Det är bra å veta,, jag ska då inte lägga nån energi på att försöka ses när jag ändå inte verkar finnas i deras hjärnor.
Har man inte setts på skitlänge, och bara hör av sig när det är nåt som gynnar en själv, då är man ju inte riktiga vänner.. Man måste ju kunna höra av sig även om man inte tjänar nåt på det? Bara för att liksom, det gör då jag med mina vänner. Kanske inte är varje dag, men oftare än var 3e vecka iallafall.

Äh orka bry sig, jag vet då vilka som verkligen vill umgås med mig och som lägger lite energi på det, och dom är jag jävligt glad över att jag har vid min sida. :) ♥
Jag måste också säga att efter att jag skrev DETTA inlägg om min uppväxt så har jag mått bättre, jag kan va mig själv på ett annat sätt när jag umgås med folk. Svårt att förklara, men det är skönt iallafall. :)

Lite egopics från i Torsdags ; )
  

Innan och under besöket hos min älskade bror Andreas :
  Sötnos!
 Vi var ute i den fina vädret :)
 Hugo tyckte att blommorna var fina :)

Fredag:
 Hugo´s fina nyvaken frisyr hehe

 Ute på balkongen innan promenaden ner till campingen, varmt!
 Syrran nere på stan
 Vi :) Haha fy fan vilken min jag gör :P wierd.
 Världens bästa syster!
 Erika
 Jessica drack cider, jag drack vin & öl :)
  Fyllebilder från toan på campingen :P
 Marlene & Stina kom till campingen och sa hej :)
 Markus och Erika, syrran där bakom hehe
 Syrran :)
 Markus och nån..
 Haha snyggve,, inte. Kim & nån på wasa..

Lördag:
 Han brukar ligga och trycka ansiktet mot där, han ser jätterolig ut ibland hehe. :P

Söndag:
 Sweety imorse :)
 My boys ute på promenad :)
 Skillnad på storleken på händerna :P
 Buus :) Hugo är så kittlig, han skrattar så om man pussar han vid örat. :P









Kommentarer
Postat av: marlene

fan va duktig du e på å lägga in bilder:P jag har inte tålamod nog att lägga in massa:P hihi puss

2008-07-06 @ 18:42:59
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: marlene

om du vill ha sällskap när du e ute å går gumman e det bara å höra av dig vet du=) så länge jag inte jobbar eller har fullt upp hemma så kan jag juh följa med=) puss

2008-07-06 @ 18:44:58
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback