Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Boring

Jag är så trött, vill sova.
Men det är ingen idé att lägga sig, jag kommer inte kunna somna ändå, och då kommer jag bara bli irriterad på att jag inte somnar och så tänker jag bara massa jobbiga tankar..
Så jag sitter här och fördriver tiden,, är med i tävlingar så att jag får mer poäng på GRATIS BIO .
Jag pratade nyss med Ronny, jag sa att han kan väl komma hem snart,
han har faktiskt varit ute och varit full hela dagen idag..
Och så ska vi festa nästa helg, så då kan han offra lite för mig. ; )
Så jag hoppas han kommer snart.....




Kommentarer
Postat av: Emma

tack så mkt :)

2008-07-27 @ 01:04:33
URL: http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback