Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Disk

Usch va jag hatar att diska dessa jävla kastruller,, och diskar man inte dom på 1 dag så har man hela diskbänken full.. Jag vill ha en bänkdiskmaskin, så man får lite hjälp iaf.
Det måste vi köpa i höst när vi har mer pengar, en bra investering. :)

Hugo sover, jag lyssnar på lite musik och ska dammsuga. Tur att han sover fast det är ljud runt omkring han. :)

Sen ska jag duscha och småpyssla lite här hemma, ska leta party också.
Hittar jag inget kul så skiter jag i att festa ikväll.. orka festa om det blir sådär halvkul liksom..


Kommentarer
Postat av: Ida

De hörde aldrig av sig något mer från Italien. Vi fick bara veta att vi var välkomna, men de sa inte mer än så... suck.

2008-07-04 @ 11:44:18
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback