Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Drömmar

Jag läste nyss en blogg där det stod att hon inte ville umgås med folk som inte har några drömmar..
Dom flesta har nog drömmar dom vill uppnå i livet, men alla går inte omkring och pratar om dom.

Jag pratar aldrig om dom, det är nog inte många , om ens nån överhuvudtaget? , som vet om mina drömmar..

Jag har massor av drömmar, bland annat:

Hade jag varit smal, så hade jag gjort allt för att va nån slags modell, tycker sånt är otroligt roligt och jag avundas alla som har " den rätta" kroppen.


Inredare skulle jag också vilja vara, det har alltid varit min stora dröm!
Bara jag hade ork att plugga till det, och om jag inte hade bott i lilla Mora,, här lyckas man ju inte med mycket direkt..

Föresten jag & Ronny har faktiskt pratat lite om att flytta, vi ska söka lite jobb på andra ställen, så vi får se. :)

Jag har iaf massor av drömmar, jag ska se till att några slår in, men det är ju inte lätt..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback