Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Duktig Ronny !

Ronny har dammsugit massor idag, skönt att han hjälpte till. ; )
Nu lagar han mat, mexicana.
Jag kom hem för nån timme sen, gav Hugo mat sen somnade han på 1 sek, han var såå trött.
Sen har jag diskat massor,, det är verkligen ett mysterium hur det kan bli så mycket disk på en gång.

2 saker som MÅSTE köpas i höst:
Bänkdiskmaskin
Dammsugare ( läs förra inlägget)

Imorgon börjar Mora festivalen också, vi ska dit på dagen och kika lite, men det lär väl inte va så speciellt, det gamla vanliga..
Hugo är lite för liten för att åka karuseller än, men vi ska gå igenom iaf, är ju inte långt dit heller så.

Får se om jag går ut på Lördag, vet inte med vem heller än.
Alkohol har vi hemma iaf,,

Skriver mer sen...




Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag kan vara med dig på lördag. :D

Fast som sagt jag är pank. :/ Men jag kan hålla dig sällskap när du dricker. ;)



Puss <3

2008-07-29 @ 19:36:55
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback